Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Bosco är sjuk

Av Bosco & Maggie - 4 december 2009 08:50

Biblioteksturen igår blev helt okej faktiskt. Jag och Bosco fick sitta kvar i bilen när matte var inne på biblan, sedan kom hon ut med maaaaaassa böcker som hon bara lämnade av i bilen och sedan gick hon igen. Ett kort tag tänkte jag att det var kört, att jag skulle behöva dö av tristess i den där bilen. Men sedan kom hon tillbaka.... med två nya koppel   Svarta nylonkoppel som jag ska göra allt jag kan för att försöka komma ihåg att jag inte får bita på dom. Vi gick ett varv runt tjärnet i Mölnlycke... Jag glömmer fortfarande lätt av att man inte får 1. springa sådär fort så att mitt halsband drar i halsen (då blir matte arg) och 2. springa zickzack framför matte (för då blir hon också arg). Jag fattar inte hur hon tycker att jag ska reagera på alla goda saker som ligger på olika sidor av vägen.   På tillbakavägen till bilen tog vi vägen genom centrum så att jag kunde träna på att vara bland folk.

Och nu är alltså Bosco sjuk. Han väckte mej inatt med att han pep.... Jag tyckte det var ganska spännande för jag tänkte att det kanske var nått roligt som skulle hända,men det gjorde det inte.. mer än att han bajsade TVÅ gånger!!! Sedan vaknade vi jättetidigt imorse, till och med innan husse av att han försökte spy på toagolvet (bosco alltså, inte husse), nu ligger han bara och sover i soffan och jag har skittråkigt.   Jag ska kolla med matte om hon vill träna lite innomhus trix med mej när hon kommer tillbaka från affären.. hon ska dit och köpa sparris till Bosco så att det där han har i magen kanske kan komma ut.

Hör sen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bosco & Maggie - 13 september 2010 15:23


Ja, som ni kanske förstår är jag inte längre vem som helst som man enbart kan dadda och gullegulla med. Jag är från och med i sördags morse en stafford med KÄND MENTAL STATUS. Personligen tycker jag att alla 3 orden klinkar bra, Känd: Ja, tack!! ...

Av Bosco & Maggie - 5 september 2010 18:52

Shame I say!!!!!! Hur jävla längesen var det inte jag bloggade då?? Typ sedan jesus gick i kortbyxor, typ sedan det var 20 meter snö på min gräsmatta, typ sedan jag var en liten fjant som inte kunde ett enda trix.... trix?? vem sa trix?? Kan du några...

Av Bosco & Maggie - 21 februari 2010 16:38

Yes sir, helt korrekt, jag Maggan maggansson har natten till fredagen den 19:e februaria 2010 börjat löpa!! Det är en stor och omtumlande upplevelse som är svår att sätta ord på. Matte har däremot visat upp ett helt nytt register av ord som hon använ...

Av Bosco & Maggie - 30 januari 2010 17:25

Det är en mediepajas i rutig kavaj som tror sig veta allt om hundar och i synnerlighet min ras och som med hjälp av någon konstig matematik har kommit fram till att "kamphundar" är som kriminella för tjejer. Något får honom av någon konstig anledning...

Av Bosco & Maggie - 27 januari 2010 21:03

Vet att jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om dagen.......meh SOM ATT jag skulle fixa att hålla det löftet!!!!! jag visste nästan redan då att det inte var något jag skulle kunna hålla, men lite då och då kanske man alltid kan lova     Mycket ...

Presentation


Det är jag som är Maggie och det här är min och Boscos dagbok om våra liv:-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

My Dog Mässan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards