Direktlänk till inlägg 5 september 2010

It's a shame...

Av Bosco & Maggie - 5 september 2010 18:52

Shame I say!!!!!! Hur jävla längesen var det inte jag bloggade då?? Typ sedan jesus gick i kortbyxor, typ sedan det var 20 meter snö på min gräsmatta, typ sedan jag var en liten fjant som inte kunde ett enda trix.... trix?? vem sa trix?? Kan du några trix Maggan?? -Va?? Jaag?? Jooo, visst kan jag trix!! Hade inte matte varit så snål med att dela med sig av datorn så hade jag kunna delge er det för lääänge sedan men nu när ni ändå undrar så kan jag väl berätta att jag kan: svimma, öppna kökslådan, backa, städa upp mina leksaker, hämta och stapla ringa på varandra...behöver jag fortsätta???

Jag har växt lite också. Har ju ändå hunnit löpa hela TVÅ gånger och känner mej faktist ganska redo för att bli mamma snart om jag får säga det själv. Jag vet redan vem pappan till valparna kommer bli. Han heter Devil och bor hemma hos någon som heter Göran och är en GUD. Snygg häck, vältalig, polulär (vann hela klabbet i Gränna), smart så Tackar så mycket Nicklas för det valet, visste inte att du var en sån jäkel på att matchmaka.


Det här är jag och matte på rasspecialen i Gränna. Det gick bra för mig, jag fick en 1:a av gubben som tittade på mej   

 

Så här stilla fick jag stå massvis av gånger den dagen, men det var ganska okej för det var så varmt att jag inte ens orkade leka.    


Här är jag och Bosco på min första födelsedag. Vi firade med grodbakelser   Hipp hipp hurra till Maggan Hurra hurra hurra hurraaa      


Mandelmassan på toppen fastnade nått förbannat i gommen, såg mindre smickrande ut men fanken vad gott det var med tårta.


Hej då!

Vi hörs en annan dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bosco & Maggie - 13 september 2010 15:23


Ja, som ni kanske förstår är jag inte längre vem som helst som man enbart kan dadda och gullegulla med. Jag är från och med i sördags morse en stafford med KÄND MENTAL STATUS. Personligen tycker jag att alla 3 orden klinkar bra, Känd: Ja, tack!! ...

Av Bosco & Maggie - 21 februari 2010 16:38

Yes sir, helt korrekt, jag Maggan maggansson har natten till fredagen den 19:e februaria 2010 börjat löpa!! Det är en stor och omtumlande upplevelse som är svår att sätta ord på. Matte har däremot visat upp ett helt nytt register av ord som hon använ...

Av Bosco & Maggie - 30 januari 2010 17:25

Det är en mediepajas i rutig kavaj som tror sig veta allt om hundar och i synnerlighet min ras och som med hjälp av någon konstig matematik har kommit fram till att "kamphundar" är som kriminella för tjejer. Något får honom av någon konstig anledning...

Av Bosco & Maggie - 27 januari 2010 21:03

Vet att jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om dagen.......meh SOM ATT jag skulle fixa att hålla det löftet!!!!! jag visste nästan redan då att det inte var något jag skulle kunna hålla, men lite då och då kanske man alltid kan lova     Mycket ...

Av Bosco & Maggie - 11 januari 2010 21:54

Som sagt, jag kan inte fatta varför jag inte kan hålla mina klapprande käftar ihop och låta mattes saker vara... Idag när hon var iväg och gjorde sin tenta blev jag som vanligt instängd i köket för att göra så liten skada som möjligt.. Allta var frid...

Presentation


Det är jag som är Maggie och det här är min och Boscos dagbok om våra liv:-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

My Dog Mässan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards