Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Damn you kloklippardag!!!

Av Bosco & Maggie - 6 december 2009 10:58

Ja, som rubriken lyder har husse klippt klorna på mej idag och jag hatar hatar HAAAAAATAR det!!! Ligger jag stilla så får jag en godis så det är klart man gör det lixom men jag tycker INTE om det, det ska gudarna veta   

Igår var vi med husse och matte på adventsfika  hos dom där som jag föddes hos, Ballstaff kennel i Fjärås. Jag fick inte ens komma in för dom har tre yrväder som matte säger, Winston, Rakel och Dolly. Men jag och Bosco fick beslagta deras garage och där levde vi kungligt ska jag säga er!!! Leksaker som inte finns hemma hos oss och en härlig filt att ligga på. Sedan åkte vi in i buren!!!! Va!!! Va!!! Va!!!! Vad var det här nu då??? Och sedan la husse dessutom över en filt!!!! Jag som har min ypperliga hörsel i behåll hörde att det var några andra på väg till vårat chatåååååå. Och tro det eller ej.... det var min MAMMAAAAAAAAAAA!!!! Fina underbara mamma Lucky och hennes "lillebror" Billy. Dom skulle in i garaget för att bli fotade och för att inte bli störda fick vi sitta under filten och vara så tysta vi bara kunde. Jag klarade det galant måste jag säga men Bosco däremot, herregud vilken kratta han är på att vara tyst. Han skulle ju inte ens kunna smyga  i pågående åskoväder!!!! Han började sjunga istället. Fatta, sjunga mitt i pågående kurragömma!! Ja han är rolig han... jag trodde det vara jag som var valpen här... Iallafall, dom fixade sin fotosession ganska bra, vilket gjorde mej ganska nervös. Jag och matte har ju tränat på det där med att stå stilla som en.... en... en vandrande pinne och jag tycker allt att det har gått väldigt bra men vissa dagar finns lixom inte koncentrationen där bara. Så var det då min tur, blixten började smattra och jag stog så himla stilla jag kunde... och folk, jag är stolt att presentera........

MAGGIE FOTOMODELLEN!!!!!!!!!

  

Matte planera ju att ställa ut mej på rasspecialen i Gränna i Juli och jag tror jag har en jäkla bra chans om jag fortsätter i det här spåret.

Nu ska jag vila lite innan jag och matte ska till "mormor" och fika.

Kisses and hugs!!

 
 
Lillasyster

Lillasyster

7 december 2009 21:55

Hej kompis!!!
Fasen vilket snyggt kort!! Att du stod still så länge. hehe
Jag längtar efter dig. Kan du be din mamma att pallra sig hit fortare än kvickast så vi kan lösträna i Haga och mysa och sånt.
Pussa Bosco från mig.
Natti!

http://www.labradorliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bosco & Maggie - 13 september 2010 15:23


Ja, som ni kanske förstår är jag inte längre vem som helst som man enbart kan dadda och gullegulla med. Jag är från och med i sördags morse en stafford med KÄND MENTAL STATUS. Personligen tycker jag att alla 3 orden klinkar bra, Känd: Ja, tack!! ...

Av Bosco & Maggie - 5 september 2010 18:52

Shame I say!!!!!! Hur jävla längesen var det inte jag bloggade då?? Typ sedan jesus gick i kortbyxor, typ sedan det var 20 meter snö på min gräsmatta, typ sedan jag var en liten fjant som inte kunde ett enda trix.... trix?? vem sa trix?? Kan du några...

Av Bosco & Maggie - 21 februari 2010 16:38

Yes sir, helt korrekt, jag Maggan maggansson har natten till fredagen den 19:e februaria 2010 börjat löpa!! Det är en stor och omtumlande upplevelse som är svår att sätta ord på. Matte har däremot visat upp ett helt nytt register av ord som hon använ...

Av Bosco & Maggie - 30 januari 2010 17:25

Det är en mediepajas i rutig kavaj som tror sig veta allt om hundar och i synnerlighet min ras och som med hjälp av någon konstig matematik har kommit fram till att "kamphundar" är som kriminella för tjejer. Något får honom av någon konstig anledning...

Av Bosco & Maggie - 27 januari 2010 21:03

Vet att jag sa att jag skulle skriva ett inlägg om dagen.......meh SOM ATT jag skulle fixa att hålla det löftet!!!!! jag visste nästan redan då att det inte var något jag skulle kunna hålla, men lite då och då kanske man alltid kan lova     Mycket ...

Presentation


Det är jag som är Maggie och det här är min och Boscos dagbok om våra liv:-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

My Dog Mässan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards